خرید سیستم دوربین های مداربسته خانگی میتواند مزیتهای زیادی از جمله آسودگی خاطر شبانه روزی را برای شما به ارمغان بیاورد. خانه شما احتمالا پرهزینه ­ترین خریدی است که در طول زندگی خود انجام میدهید.

این مهمترین افراد زندگی شما هستند که یک ساختمان بی روح را به یک خانه تبدیل میکنند. همین مسائل دلایلی هستند که باعث شده­ اند تا دوربین­های امنیتی به محبوبیت زیادی در سال­های اخیر دست پیدا کنند.

بسیاری از خانواده­ ها تصمیم میگیرند تا از انواع­ دیگری از ابزار امنیتی به عنوان یک راه حل استفاده کنند. در این موارد اغلب، یک سیستم هشدار بر روی در و پنجره­ ها نصب میشود.

این نوع ابزار امنیتی مفید هستند، اما محدودیت­ها و مشکلات خاص خودشان را به همراه دارند. سیستم­های نظارت ویدئویی، کاملا از شما در مقابل دنیای غیر قابل اطمینان بیرون حفاظت میکند.

زمانی که صحبت از خرید دوربین های مداربسته خانگی میشود، سوالات زیادی در ذهن بیشتر مردم شکل میگیرد. چندین عامل در انتخاب  دوربین های مداربسته خانگی دخیل هستند.

این عوامل شامل رزولوشن دوربین، امکان دید در شب، محل قرارگیری دوربین، و ضبط کننده ویدئویی دیجیتال­ یا همان DVR­ها و غیره میباشد. درک این مسئله که منزل شما از لحاظ امنیتی چه نیازهایی دارد، میتواند در کاهش هزینه ­ها و بهبود کارایی سیستم امنیتی شما موثر باشد.

دوربین های مداربسته خانگی :

دوربین­های امنیتی مدرن امروزی که در خانه استفاده میشوند، غالبا دوربین­ های دیجیتالی هستند. عمده محبوبیت این نوع دوربین­ها به دلیل رنگ­های با کیفیتی است که در ثبت ویدئو در روشنایی مطلوب از خود به جای میگذارند.

برخی از این دروبین­ های دیجیتال، مخصوصا دوربین ­های تحت شبکه، به شدت کیفیت و رزولوشن بالایی دارند و میتوانند تصاویر را با جزئیات مهم آن ثبت کنند. در زمان انتخاب یک دوربین مداربسته خانگی، باید شرایطی که در آن نور مناسب وجود ندارد را هم در نظر بگیرید.

اگر قصد دارید تا دوربین خود را برای نظارت بر محیط خارج از منزل به کار بگیرید، در این شرایط توانایی ثبت تصاویر در نور کم هم اهمیت پیدا میکند و میتوانید دوربین­های نظارتی استارلایت­ را مد نظر قرار دهید. این دوربین­ها مخصوص شرایطی هستند که محیط خارج از منزل شما روشنایی مطلوبی ندارد.

بسیاری از افراد، از این دوربین­ ها برای نظارت روی وضعیت کودک تازه متولد شده خود استفاده میکنند. همچنین میشود برای مکان­های تاریکی مثل کمدها نیز استفاده شوند.

دوربین­های امنیتی دید در شب فروسرخ برای نظارت بر محیط های کم نور، فوق ­العاده عمل میکنند. آن­ها میتوانند خیلی واضح، حتی در تاریک­ترین شب­ها هم تمام جزئیات را پوشش دهند. اما حیاط شما تنها جایی نیست که این نوع دوربین­ها به کار می­ آیند.

DVR/NVR برای سیستم نظارتی :

DVR در واقع به عنوان قلب تپنده دوربین های مداربسته خانگی در نظر گرفته میشود. DVR توانایی فشرده­ سازی فایل­های ویدئویی را دارد و به این صورت حجم آنها را کاهش میدهد.

این دستگاه مسئول نگه داری فایل­ها و همچنین چند عملکرد دیگر دوربین­هاست. DVR­های مختلف، ظرفیت ذخیره­ سازی متفاوتی برای نگهداری فایل­های ویدئویی دارند.

 

حتما بخوانید: اصول خرید دوربین مداربسته برای منزل

مزایای سیستم نظارت ویدئویی خانگی :

دوربین های مداربسته خانگی با کیفیت میتواند مزایایی فراتر از ایجاد امنیت و ایمنی را به شما هدیه دهد. برخی از این مزایا به راحتی قابل لمس هستند اما بقیه آن­ها شما را متعجب خواهد کرد.

برای اینکه بتوانید از تمام امکانات دوربین های مداربسته خانگی خود استفاده کنید، حتما باید با متخصصین این رشته مشورت کنید. شرکت ایمن تصویر امرتات میتواند به شما کمک کند تا دقیقا طبق نیازهای خود و با قیمتی مناسب، بهترین انتخاب را داشته باشید.

جلوگیری از جنایات :

دوربین های مداربسته خانگی قادر هستند تا حتی قبل از وقوع جرم، از آن جلوگیری کند. به این ترتیب سارقان و متجاوزها با دیدن این سیستم­ ها، ناامید شده و از ارتکاب جرم منصرف میشوند.

تحقیقات پیشین همیشه نشان داده که مجرمین همیشه به دنبال هدفی میگردند که آسیب پذیرتر از بقیه باشد. حضور دوربین­ها امنیتی باعث دلسردی مجرمین میشود، چون آنها شدیدا از به جا گذاشتن مدرک جرم دوری میکنند. به این صورت نصب دوربین های مداربسته خانگی، باعث جلوگیری از جرم حتی قبل از وقوع آن خواهد شد.

نظارت ویدئویی بر روی کارکنان خانه :

امروزه بسیاری از مردم برا تمیز کردن خانه­ هایشان، از شرکت­های خدماتی استفاده میکنند. همچین افراد دیگری مثل باغبان­، پرستار کودک، و نجار هم به خانه شما رفت و آمد میکنند تا وظایف خود را انجام دهند.

متاسفانه، برخی از این افراد ممکن است از وضعیت خود سوءاستفاده کنند و اشیاء با ارزشتان را بدزدند. در واقع درصد بالایی از دزدی­ های درون خانه، مربوط به کارکنانی میشود که آنها را استخدام میکنید.

 دوربین های مداربسته خانگی میتواند رفتار این کارکنان را کنترل کند. شما حتی میتوانید با خیال آسوده خانه خود را ترک کنید و سپس هر زمان که نیاز داشتید با استفاده از موبایل و اتصال اینترنت روی آنها نظارت داشته باشید. همچنین در زمانی که چیزی گم شد. شما میتوانید خیلی ساده فیلم را مورد بازبینی قرار دهید و سارق را شناسایی کنید.

حواستان به فرزندتان باشد :

پدر و مادرها همیشه نگران فرزندخود هستند و دائما در طول شبانه روز وضعیت او را مورد بررسی قرار میدهند. پدر و مادرهای شاغل زیادی وجود دارند که نمیتوانند در زمانی که فرزندشان از مدرسه برمیگردد، در خانه حضور داشته باشند و یا حتی زمانی که درحال بازی در حیاط است، امکان مواظبت از او را نداشته باشند.

سیستم امنیتی خانگی به شما کمک میکند تا همیشه حواستان به فرزندتان باشد و امنیت او را تضمین میکند. برای مثال، زمانی که کودک شما از مدرسه به خانه میرسد، شما میتوانید خبردار شوید و وضعیت او را بررسی کنید. همچنین از راه دور تصویر کودکتان را که در حیاط مشغول بازی است، مشاهده کنید.

از هر جایی که هستید، روی خانه خود نظارت داشته باشید:

یکی از پیشرفت­های فو­ق­ العاده دوربین­ های تحت شبکه، توانایی آنها در مخابره کردن تصاویر به هر نقطه­ ای است که دسترسی به اینترنت وجود دارد. به این ترتیب دیگر نگرانی در زمان سفر برای امنیت خانه معنایی ندارد.

در هر نقطه ­ای از کره زمین که هستید، میتوانید به خانه خود سر بزنید و از امنیت آن اطمینان حاصل کنید.

نتیجه گیری :

این مقاله به یک سری ملاحضاتی که باید در زمان انتخاب دوربین های مداربسته خانگی در نظر داشته باشید، اشاره میکند. مشاوره با یک متخصص همیشه توصیه شده و به شما کمک میکند تا دقیقا به آنچه که در نظر دارید، برسید.

داهوا         دوربین مدار بسته  دوربین حارس     هایک ویژن  نصب دوربین مداربسته

1.      آداپتور صنعتی دوربین مدار بسته    دوربین مدار بسته تیاندی  دوربین مدار بسته   نصب دوربین مدار بسته

 

2.      قلاده جی پی اس دار        خرید دوربین مدار بسته   قیمت نصب دوربین مدار بسته  دوربین مداربسته هایک ویژن

جهت اطلاع از تنظیمات و ویــــرایش این قالب اینجا را کلیک کنید.

.:: کلیک کنید ::.